vrijdag 11 juni 2010

Leuke borduurpatronen gevonden



Soms kan je zo blij zijn.

Heb jaren geleden heel veel dingen geborduurd,

Altijd van die kant en klare patronen... duur... en dan nog inlijsten, ik ben gek van alfabet, letters en was al heel lang op zoek naar mooie monogrammen.....

Nou ik ben begonnen aan die van rechts onder de H.D.

Dus eindelijk hebben mijn uren computeren nut gehad. gratis gevonden op internet.... nog wel in een picasa album.... in het buitenland, waar ik de laatste maanden meer op kijk dan op de Nederlandse picasa albums...

Gewoon omdat daar zo veel leuke dingen te vinden zijn, ik zoek met name op borduurpatronen en dan in alle talen waarvan ik de vertaling van borduurpatronen weet.

Dus ik ben weer even enthousiast over picasa.... is lang geleden.

2 opmerkingen:

  1. hai Hetty, dat is nou toch leuk dat je weer een een bloggie gemaakt hebt! Monogrammen boduren, ik wil het ook - als ik wat meer tijd had. Tijdloos mooi he!
    Picasa zit in het 'komkommer-seizoen' lijkt het wel, of zou het niet slechts een tijdelijk 'dip' zijn? Feit is, dat het niet meer is wat het geweest is en dat is jammer!
    Bloggen vind ik toch echt veel leuker (hint!).
    Fijn weekend meis!
    xx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej Hetty, als je die 'tijkstreep'-stof bedoelt in het grijsblauw? die komt inderdaad bij Ikea vandaan. Jammer dat ze die uit de collectie genomen hebben. Oorspronkelijk was het vrij donkerblauw, maar na vele uren in de zon is ie prachtig vergrijsd!
    Alles goed in 't zuiden? Nog een paar weekjes, dan hebben jullie zeker al vakantie (of zijn jullie juist laat dit jaar?). Onze meiden krijgen over een week of drie al vakantie, heerlijk vooruitzicht.
    Groetjes, Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen