vrijdag 6 augustus 2010

Mijn vaders thuis.

Net na de geboorte van mijn vader, is mijn oma overleden...

Mijn vader is nu 68...


Kreeg laatst allemaal foto's van hem van zijn jeugd.

Dit is het gezin van mijn vader, de oudere vrouw die hier vooraan op de foto staat is mijn 2e oma.. (klinkt altijd leuk) mijn vader was nog geen 24 uur oud en toen al half wees.

Mijn dochter was een half jaar, en toen ook half wees..... De geschiedenis herhaalt zich........ En zoals ik dus een 2e oma had, heeft zij nu een 2e papa......

5 opmerkingen:

  1. O wat vreselijk. Maar gelukkig is er weer lief in je leven.
    Had het ff niet meer zo door dat het jou blog was. Wilde net vragen of je ene H kende die stond ook in Cuijk op de V markt. Nou zal de leeftijd wel zijn dacht ga nog eens bij "over mij "kijken. Ennuh toen viel het kwartje weer. Knuf Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gosh Hetty, dat is best een heftig verhaal in zo een paar regels! Ben er even stil van...

    Wat een geluk dat er nog zoveel foto's zijn van vroeger. Trouwens een prachtig huis (of boerderij?) op deze foto, woont er tegenwoordig nog steeds familie van je?

    Fijn weekend!

    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In dit huis (boerderij) woont een oom van mij, gaat binnenkort wel tegen de vlakte. (slechte bouw)

    Ikzelf ben opgegroeid in dezelfde straat als waar deze boerderij staat, een beetje eerder in de straat aan de andere kant van de weg.... Op de hoek van het land wat vroeger van mijn opa was. en nu dus van mijn oom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Hetty,
    Via je profiel kan ik nu ook bij je op je blog komen! Wat ik bij mij nog niet begrijp is waarom de foto's weggaan als ik weer een nieuw verhaal plaats. Maar jouw verhaal kon ik gedeeltelijk al. En vind t altijd mooi om oude foto's te zien.

    Tot de volgende keer maar weer x Mir

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind ik zomaar jouw blog!!!
    en ja, dit stukje had je me verteld, dat was een van onze eerste real gesprekjes weet je nog, peukje, zonnetje, beetje gekkigheid en een serieuze ondertoon ... gewoon zoals wij zijn :)
    Ik moet nog leren hoe ik je kan gaan volgen, maar ben blij dan tenminste hier iets van je te lezen.
    Hoe is het met de schilderklussen? Je doet het wel familiewaardig hoor, net als, ik alles half en door elkaar, wat een ramp soms he ":)
    knuff
    Sis Cathy

    BeantwoordenVerwijderen