woensdag 11 mei 2011

Relax take it easy!!!

Over het algemeen is dat wel aan mij besteed, maar afgelopen week helemaal.

Omdat we dit jaar 12,5 jaar getrouwd zijn, vond ik dat we met zijn alle iets moesten doen wat we nog nooit gedaan hadden!!!

Dus we gingen met het vliegtuig op vakantie, naar Turkije.......

Vliegen is dus niet voor mij weggelegd, was de heenweg misselijk als een zwangere vrouw, kon kotsen om alles....

Maar daarna een weekje relax!!! Valt nu ook niet mee om weer te moeten werken huishouden te doen... Heb wat moeite om mijn relax!!! los te laten..... Jammer jammer....

p.s.  ik ben het niet op de foto hoor. Maar mijn jongste zoon die ook lekker naar de Hamam ging nadat mama hem daar alles van had verteld...

probeer mijn man zo ver te krijgen dat we zelf i.p.v. de badkamer te verbouwen, hij een cursus hamam massage en wassen gaat volgen en dan zelf een Hamam i.p.v. badkamer......Voor mij tot nu toe het ultieme relaxen........

BTW. de jongste ging onder de psoriasis vlekken mee naar Turkije, en bij thuiskomst alle vlekken weg.... was het nou stress???? of is Turkije een van de goede landen tegen psoriasis???????

8 opmerkingen:

  1. Haai Hetty D, wat heerlijk zo'n relax-vakantie mmmmmmmmmmmmmmmm. Nu thuis maar zo'n heerlijk relaxplekkie creeƫren... voelt manlief er wat voor??
    en die tip voor psoriasis zal ik aan m'n nicht doorgeven, mag ze ook naar Turkije :-)
    Groetjes, Anita W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hehe ge bent er weer. Die psoriasis heeft mijn neefje ook last van. En juist het klimaat en de zee daar als je er in bent geweest doet wonderen voor de psoriasis.

    Maar hoe is het verder met je? Hier gaat het goed.

    xx Mir

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee u bent werkelijk weer helemaal terug op blog en op picasa. Meid leuk ...... En heerlijk dat hij van die vervelende plekken af is.
    Mens wat heb ik vaak aan je gedacht....... Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey vr D.

    Eindelijk na een hele tijd kan ik weer posten bij de bloggers en ben weer volger geworden, heb nu een andere blog...zoals je ziet haha.

    hopelijk is alles goed metjou, maar wat heerlijk een weekje Turkije en die vlekjes denk dat het komt door turkije , het klimaat, de temp, de luchtvochtigheid denk dat daaralles mee te maken heeft..

    En nu er weer vol gas tegen aan of gewoon rustig op je gemakkie?

    Kus Caab

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor de hamam is heerlijk ....ik zou zo terug vliegen naar Turkije ervoor. Spijtig genoeg is het al een paar jaar geleden dat ik er was. Ja en niet te geloven hoe vlug we eens thuis weer in onze oude gewoonten kruipen. Morgen vertrek ik ook met vakantie, met mijn man samen met de camper.
    Hoop dat we wat zon krijgen....
    groetjes, geniet iedere keer van wat je schrijft op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeeeeeeee FIJN even iets van je te lezen. Ik heb jouw weggaan van Picasa dus TOTAAL gemist.
    Alles oke met jullie allemaal?
    Liefs
    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je lacht me toch niet uit he????????????
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja alles goed hoor. Hoe is het in Cuijk? Ik werk ook weer veel en zit ook nog op school, doe nog vrijwilligerswerk bij de bejaarden en ga zo maar door LOL. Hebje echt al mega lang niet meer gezien je kent me niet meer terug man.

    xxx Mir

    BeantwoordenVerwijderen